Internetový obchod Košík.cz ve spolupráci s Mall.tv představil seriál pod názvem Košík v terénu. Projekt si dal za cíl ve tříminutových reportážích každé pondělí představit zákazníkům jednotlivé dodavatele. V nich firma přiblíží životní podmínky zvířat na farmách a také osvětlí výrobu konkrétních produktů.
Název „Košík v terénu“ se může zdát povědomý, jelikož předchůdcem tohoto audiovizuálního počinu jsou psané reportáže, které lze najít pod stejným názvem přímo na webu obchodu. Na online supermarketu Košík.cz si lze vybrat produkty jak od mezinárodních značek, tak i od regionálních farmářů.
„Diváky pozveme k našim dodavatelům, kteří často vytváří své produkty exkluzivně pro Košík v podobě našich privátních značek. Bereme to i jako cestu, jak jim poděkovat a ukázat zákazníkům, že za produkty stojí um a odhodlání konkrétních lidí,“ zmiňuje Vendula Resová, vedoucí značky Košík.cz. „Zároveň i nadále chceme poukazovat na to, jaký je rozdíl mezi farmářskými a řemeslnými výrobky a těmi, které se za ně pouze vydávají s pomocí marketingových nálepek,“ dodává.
V prvních dílech kamera zavedla diváky do pivovaru Bizon, nebo do ekofarmy Babiny. Dále se veřejnost může těšit v průběhu následujících týdnů na kozí farmu DoRa, řeznictví Klouda a další. Tento pořad však není první, který Košík.cz nabídl. V roce 2018 vznikl v návaznosti na grilovací sezónu pořad Košík na grilu.